217
Tabela 21. Wysokość prawdopodobieństwa testowego
p
dla zależności pomiędzy zamiarem podzielenia się
wrażeniami o Krakowie w mediach społecznościowych (
Y
j
) a cechami demograficzno-społecznymi
odwiedzających (
X
u
)
Cecha demograficzno-społeczna (
X
u
)
p
Płeć (
X
1
)
p
= 0,92945
Wiek (
X
2
)
p
= 0,00000
*
Wielkość miejsca zamieszkania (
X
4
)
p
= 0,00334
Status zawodowy (
X
5
)
p
= 0,20174
Sytuacja materialna (
X
6
)
p
= 0,07708
*Pogrubioną czcionką oznaczono zależności istotnie ważne, czyli takie, dla których prawdopodobieństwo testowe
jest mniejsze niż 0,05.
Źródło: opracowanie własne na podstawie wyników przeprowadzonych badań.
Istotnie na zamiar podzielenia się wrażeniami o Krakowie w mediach społecznościowych
wpływa wiek turystów. Badanie dało podstawę do sformułowania wniosku, że im młodszy
odwiedzający, tym większa aktywność w mediach społecznościowych odnośnie do podzielenia
się wrażeniami na temat miasta (por.
. Turyści starsi nie czynili takowych
wpisów w Internecie, ani w ogóle nie mieli takiego zamiaru. Taka zależność jest analogiczna
do struktury wiekowej ogółem aktywnych uczestników portali społecznościowych.