190
Analiza ocen elementów infrastruktury turystycznej, które uzyskały najwyższe noty tj. bazy
rozrywkowej i bazy gastronomicznej wykazała podobne tendencje w zakresie zależności od
miejsca zamieszkania i sytuacji zawodowej. Odsetek ocen bardzo dobrych i dobrych nt. ww.
komponentów produktu turystycznego Krakowa zwiększał się wraz ze wzrostem miejsca
zamieszkiwanego przez turystów na co dzień, co przedstawia
Rysunek 80. Zróżnicowanie oceny bazy rozrywkowej Krakowa przez turystów przebywających w mieście
w trakcie Euro 2012 ze względu na wielkość miejsca zamieszkania
Źródło: opracowanie własne na podstawie wyników przeprowadzonych badań.
Rysunek 81. Zróżnicowanie oceny bazy gastronomicznej Krakowa przez turystów przebywających w mieście
w trakcie Euro 2012 ze względu na wielkość miejsca zamieszkania
Źródło: opracowanie własne na podstawie wyników przeprowadzonych badań.
15,42%
14,17%
9,50%
13,53%
41,59%
38,42%
39,67%
37,16%
41,59%
46,87%
50,62%
49,08%
0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100%
Wieś
Miasto do 100 tys.
mieszkańców
Miasto 101-500 tys.
mieszkańców
Miasto powyżej 500
tys. mieszkańców
Bardzo źle
Źle
Trudno powiedzieć
Dobrze
Bardzo dobrze
11,21%
10,08%
4,96%
9,63%
43,46%
39,24%
45,87%
40,83%
41,59%
47,96%
46,69%
48,17%
0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100%
Wieś
Miasto do 100 tys.
mieszkańców
Miasto 101-500 tys.
mieszkańców
Miasto powyżej 500
tys. mieszkańców
Bardzo źle
Źle
Trudno powiedzieć
Dobrze
Bardzo dobrze