Page 205 - EURO2012_raport_green

Basic HTML Version

205
Wśród zmiennych istotnie wpływających na ocenę wizerunku miasta przybyłych do Krakowa
na EURO 2012 znalazły się: wielkość miejsca zamieszkania oraz sytuacja materialna turysty
(por.
.
Tabela 17. Wysokość prawdopodobieństwa testowego
p
dla zależności pomiędzy zmianą wizerunku Krakowa
po EURO 2012 w opinii odwiedzających (
Y
j
) a ich cechami demograficzno-społecznymi (
X
u
)
Cecha demograficzno-społeczna (
X
u
)
p
Płeć (
X
1
)
p
= 0,69670
Wiek (
X
2
)
p
= 0,78977
Wielkość miejsca zamieszkania (
X
4
)
p
= 0,03290
*
Status zawodowy (
X
5
)
p
= 0,09268
Sytuacja materialna (
X
6
)
p
= 0,00024
*Pogrubioną czcionką oznaczono zależności istotnie ważne, czyli takie, dla których prawdopodobieństwo testowe
jest mniejsze niż 0,05.
Źródło: opracowanie własne na podstawie wyników przeprowadzonych badań.
Analiza danych zestawionych na
pozwala zauważyć, że im większa miejscowość,
którą zamieszkuje turysta, tym bardziej pozytywny wizerunek stolicy Małopolski.