Page 206 - EURO2012_raport_green

Basic HTML Version

206
Rysunek 94. Wizerunek Krakowa a wielkość miejsca zamieszkania turystów (%)
Źródło: opracowanie własne na podstawie wyników przeprowadzonych badań.
Ponadto badanie pozwoliło dostrzec, że im lepsza sytuacja materialna odwiedzającego, tym
lepszy wizerunek Krakowa (por.
. Negatywne opinie wizerunkowe wyraźnie
ujawniły się wśród gości legitymujących się niekorzystną sytuacją ekonomiczną. Blisko 6%
z nich wskazało, że wizerunek miasta uległ wyraźnemu pogorszeniu w porównaniu do 0,36%
gości znajdujących się w bardzo dobrej sytuacji materialnej, 0,15% - dość dobrej, 0,15% -
przeciętnej, natomiast nie odnotowano tego typu wskazań wśród gości znajdujących się
w raczej złej sytuacji materialnej.
41,98%
33,88%
40,21%
45,62%
25,94%
30,85%
32,92%
29,26%
30,66%
33,88%
25,83%
24,19%
0,00%
10,00%
20,00%
30,00%
40,00%
50,00%
60,00%
70,00%
80,00%
90,00%
100,00%
Wieś
Miasto do 100 tys.
mieszkańców
Miasto 101-500 tys.
mieszkańców
Miasto powyżej 500
tys. mieszkańców
Uległ wyraźnemu pogorszeniu
Uległ nieznacznemu pogorszeniu
Nie zmienił się
Uległ pewnej poprawie
Uległ znacznej poprawie