Page 69 - EURO2012_raport_green

Basic HTML Version

69
Po zakończeniu prac modernizacyjnych przepustowość lotnisk umożliwiła obsługę znacznie
większej liczby przylatujących i odlatujących pasażerów oraz wykonywanie większej liczby
operacji lotniczych na godzinę:
w Warszawie przed modernizacją przepustowość lotniska wynosiła 3750
obsługiwanych na godzinę pasażerów przylatujących, 2340 odlatujących i 36 operacji
lotniczych. Po zakończeniu wszystkich prac wzrost liczby pasażerów i operacji
obsługiwanych na godzinę wynosi: przyloty 5860 (wzrost o 56%), odloty 3660 (wzrost
o 56%), operacje lotniskowe 38 (wartość niższa w godzinach nocnych)
w Gdańsku przed modernizacją przepustowość lotniska wynosiła 760 obsługiwanych
na godzinę pasażerów przylatujących, 760 odlatujących i 23 operacji lotniczych. Po
zakończeniu wszystkich prac wzrost liczby pasażerów i operacji obsługiwanych na
godzinę wynosi: przyloty 2240 (wzrost o 195%), odloty 2240 (wzrost o 195%), operacje
lotniskowe 23 (wartość niższa w godzinach nocnych),;
w Poznaniu przed modernizacją przepustowość lotniska wynosiła 900 obsługiwanych
na godzinę pasażerów przylatujących, 500 odlatujących i 10 operacji lotniczych. Po
zakończeniu wszystkich prac wzrost liczby pasażerów i operacji obsługiwanych na
godzinę wynosi: przyloty 1900 (wzrost o 111%), odloty 1100 (wzrost o 120%), operacje
lotniskowe 20 (wartość niższa w godzinach nocnych);
we Wrocławiu przed modernizacją przepustowość lotniska wynosiła 1260
obsługiwanych na godzinę pasażerów przylatujących, 840 odlatujących i 10 operacji
lotniczych. Po zakończeniu wszystkich prac wzrost liczby pasażerów i operacji
obsługiwanych na godzinę wynosi: przyloty 2240 (wzrost o 78%), odloty 2240 (wzrost
o 166%), operacje lotniskowe 22 (wartość niższa w godzinach nocnych)
Transport lądowy
Funkcjonowanie transportu lądowego w trakcie Mistrzostw Europy na terenie miast
gospodarzy, jak i całego kraju opierało się na rezultatach osiągniętych w ramach trwających od
1
s. 143, dostęp 30.10.2012.