Page 264 - EURO2012_raport_green
Basic HTML Version
View Full Version
Table of Contents
Page 263
Page 265
264
Rysunek 77. Zróżnicowanie oceny imprez kulturalnych odbywających się w Krakowie w
trakcie trwania Euro 2012 przez turystów przebywających w tym czasie w mieście ............... 188
Rysunek 78. Zróżnicowanie oceny dojazdu do Krakowa przez turystów przybywających do
miasta w trakcie turnieju Euro 2012, ze względu na sytuację zawodową respondentów ........ 189
Rysunek 79. Zróżnicowanie oceny możliwości poruszania się po Krakowie w trakcie
odbywającego się Euro 2012, ze względu na sytuację zawodową respondentów ..................... 189
Rysunek 80. Zróżnicowanie oceny bazy rozrywkowej Krakowa przez turystów przebywających
w mieście w trakcie Euro 2012 ze względu na wielkość miejsca zamieszkania......................... 190
Rysunek 81. Zróżnicowanie oceny bazy gastronomicznej Krakowa przez turystów
przebywających w mieście w trakcie Euro 2012 ze względu na wielkość miejsca zamieszkania
............................................................................................................................................................. 190
Rysunek 82. Zróżnicowanie oceny bazy rozrywkowej Krakowa przez turystów przebywających
w mieście w trakcie Euro 2012 ze względu na sytuację zawodową............................................. 191
Rysunek 83. Zróżnicowanie oceny bazy gastronomicznej Krakowa przez turystów
przebywających w mieście w trakcie Euro 2012 ze względu na sytuację zawodową ................ 192
Rysunek 84. Zróżnicowanie oceny bazy noclegowej Krakowa przez turystów przebywających
w mieście w trakcie Euro 2012 ze względu na wiek odwiedzającego ......................................... 192
Rysunek 85. Zróżnicowanie oceny bazy noclegowej Krakowa przez turystów przebywających
w mieście w trakcie Euro 2012 ze względu na wielkość miejsca zamieszkania......................... 193
Rysunek 86. Zróżnicowanie oceny bazy noclegowej Krakowa przez turystów przebywających
w mieście w trakcie Euro 2012 ze względu na sytuację zawodową............................................. 193
Rysunek 87. Zróżnicowanie oceny bazy rekreacyjnej Krakowa przez turystów przebywających
w mieście w trakcie Euro 2012 ze względu na wiek odwiedzających ......................................... 194
Rysunek 88. Zróżnicowanie oceny oferty muzealnej Krakowa przez turystów przebywających
w mieście w trakcie Euro 2012 ze względu na wiek odwiedzających ......................................... 195
Rysunek 89. Wskazanie największej atrakcji turystycznej Krakowa przez turystę
przebywającego w mieście podczas Euro 2012 ............................................................................. 197
Rysunek 90. Zróżnicowanie wskazań największej atrakcji turystycznej Krakowa przez turystę
przebywającego w mieście podczas Euro 2012 ze względu na płeć odwiedzającego ............... 198
Rysunek 91. Zróżnicowanie wskazań największej atrakcji turystycznej Krakowa przez turystę
przebywającego w mieście podczas Euro 2012 ze względu na wiek odwiedzającego .............. 199
Rysunek 92. Zróżnicowanie wskazań największej atrakcji turystycznej Krakowa przez turystę
przebywającego w mieście podczas Euro 2012 ze względu na wiek odwiedzającego .............. 200
Rysunek 93. Wizerunek Krakowa po EURO 2012 w opinii odwiedzających (%) .................... 204
Rysunek 94. Wizerunek Krakowa a wielkość miejsca zamieszkania turystów (%) .................. 206
Rysunek 95. Wizerunek Krakowa a sytuacja materialna turystów (%) ..................................... 207
Rysunek 96. Struktura deklaracji na temat ponownych odwiedzin miasta............................... 209
Rysunek 97. Zamiar ponowienia wizyty w Krakowie a wielkość miejsca zamieszkania turystów
(%)....................................................................................................................................................... 210
Rysunek 98. Zamiar ponowienia wizyty w Krakowie a status zawodowy turystów (%) ......... 211
Rysunek 99. Zamiar ponowienia wizyty w Krakowie a sytuacja materialna turystów (%) ..... 212
Rysunek 100. Struktura deklaracji polecenia Krakowa znajomym ............................................ 213
Rysunek 101. Deklaracja polecenia Krakowa znajomym a status zawodowy turystów (%) ... 214
© Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie