Page 265 - EURO2012_raport_green
Basic HTML Version
View Full Version
Table of Contents
Page 264
265
Rysunek 102. Deklaracja polecenia Krakowa znajomym a sytuacja materialna turystów (%)215
Rysunek 103. Zamiar podzielenia się wrażeniami o Krakowie w mediach społecznościowych
(%)....................................................................................................................................................... 216
Rysunek 104. Zamiar podzielenia się wrażeniami o Krakowie w mediach społecznościowych a
wiek turystów (%) ............................................................................................................................. 218
Rysunek 105. Zamiar podzielenia się wrażeniami o Krakowie w mediach społecznościowych a
wielkość miejsce zamieszkania turysty (%) ................................................................................... 219
Rysunek 106. Struktura narodowa kibiców i innych odwiedzających Kraków podczas EURO
2012..................................................................................................................................................... 224
Rysunek 107. Wcześniejsze wizyty w Krakowie kibiców i innych odwiedzających miasto
podczas EURO 2012 (%).................................................................................................................. 225
Rysunek 108. Długość pobytu w Krakowie kibiców i innych odwiedzających miasto podczas
EURO 2012 (%)................................................................................................................................. 226
Rysunek 109. Towarzystwo w podróży do Krakowa kibiców i innych odwiedzających miasto
podczas EURO 2012 (%).................................................................................................................. 226
Rysunek 110. Środek transportu wykorzystywany w podróży do Krakowa przez kibiców i
innych odwiedzających miasto podczas EURO 2012 (%) ........................................................... 228
Rysunek 111. Krakowska baza noclegowa wykorzystywana przez kibiców i innych
odwiedzających miasto podczas EURO 2012 (%) ........................................................................ 229
Rysunek 112. Ocena krakowskiej
Fan Zone
wg kibiców i innych odwiedzających miasto
podczas EURO 2012 (%).................................................................................................................. 230
Rysunek 113. Ocena krakowskiej bazy rozrywkowej wg kibiców i innych odwiedzających
miasto podczas EURO 2012 (%) ..................................................................................................... 230
Rysunek 114. Ocena krakowskiej oferty muzealnej wg kibiców i innych odwiedzających
miasto podczas EURO 2012 (%) ..................................................................................................... 231
Rysunek 115. Ocena mieszkańców Krakowa wg kibiców i innych odwiedzających miasto
podczas EURO 2012 (%).................................................................................................................. 232
Rysunek 116. Największa atrakcja podczas wizyty w Krakowie kibiców i innych
odwiedzających miasto podczas EURO 2012 (%) ........................................................................ 233
Rysunek 117. Przeciętne dzienne wydatki kibiców i innych odwiedzających miasto podczas
EURO 2012 (%)................................................................................................................................. 234
Rysunek 118. Wyrażanie opinii o Krakowie w mediach społecznościowych przez kibiców i
innych odwiedzających miasto podczas EURO 2012 (%) ........................................................... 235
Rysunek 119. Zmiana wizerunku Krakowa wśród kibiców i innych odwiedzających miasto
podczas EURO 2012 (%).................................................................................................................. 236
© Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie